Jag har blivit skribent på Geobloggen!

För ett år sedan började jag med geocaching. Under våren har intresset växt sig allt större och jag tycker verkligen att det är jättekul att springa ut i skogen och jaga burkar 🙂 Roligast är det ju om familjen hakar på. Tjejerna och maken har jag fått med mig, men Alle vill inte. Synd, för jag tror att han skulle gilla det egentligen.

Vill man veta mer om geocaching är geocaching.com den officiella sidan men Geobloggen är en härlig blogg som både förklarar vad geocaching är och samtidigt berättar om allt möjligt kring ämnet. För ett tag sedan anökte jag om att få bli skribent och guess what? Jag har fått den stora äran att få dela med mig av min geocache-funderingar tillsammans med nio andra skribenter på bloggen. Jättekul!

Idag skrev jag mitt första inlägg, läs det gärna här 🙂

 

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mia
    Aug 18, 2012 @ 00:41:55

    Jag har försökt, men hittade aldrig någon burk. Använde du mobil eller hur gjorde du? Du kanske har beskrivit det närmre.
    Har tänkt mycket på dig. Skönt att senaste provet var bra! Kram Mia

    Svara

  2. Lotte
    Aug 19, 2012 @ 21:35:07

    Hej Mia!
    Tack för din omtanke! Har tänkt på dig också. Jag började med en hand-GPS. Skaffade en I-phone för inte så länge sedan och ser att det funkar med den också. Hojta gärna till om du vill testa igen så kan vi kanske ses och gå ut ihop nån gång 🙂

    Svara

  3. puzzelmartha
    Nov 26, 2013 @ 17:57:22

    Geobloggen verkar ha försvunnit! Vet di om den här någon ny adress?

    Svara

  4. Lotte
    Nov 30, 2013 @ 15:15:17

    testa http://geocachingkungsbacka.wordpress.com/ om det inte fungerar med den andra. Tyvärr är inte bloggen så aktiv längre

    Svara

Lämna en kommentar